大裝修先要善後清潔?No~ 吉屋入伙就需要專業清潔服務!

新Office?新貨倉?新屋?新Studio?租客退租交吉?除左「拜四角」之外,都需要做個入伙前/吉屋清潔㗎~

今次莊臣集團就幫CSP Times 編輯Faye 嘅新居做左吉屋入伙清潔,雖然唔係裝修後咁沙塵滾滾,但單位都有唔少用耐左就會出現嘅老舊痕跡、污漬,特別是水龍頭、浴缸、地板、門框、玻璃等等都有頑固污漬,而廁所、廚房多處去水位亦有鏽漬。

冷氣機、燈槽、層架、窗簾等等都係細菌、病毒、霉菌、灰塵集中地,需要逐樣清潔,防止入伙後接觸到致敏原!

即刻睇睇莊臣集團專業團隊點處理:

立即查詢及預約
更多服務詳情

Categories

吉屋入伙/交吉,想一勞永逸將空間「還原靚靚」?等莊臣集團裝修清潔團隊,一次為您解決問題!

服務特色

  • 使用純天然、無毒性清潔劑
  • 專業級過敏吸塵機,徹底清除微細粒子及灰塵
  • 豐富經驗,細心全面,為您跟進所有容易忽略之角落及難纏污垢
  • 安全環保,清潔後即住,遠離過敏症,保障小童、寵物健康
  • 可添加除甲醛服務,天然溶劑分解VOC,更加安全
立即查詢及預約

任何燈具都是容易收集塵埃及小型飛蟲屍體的黑點,而結構複雜的吊燈則為最受塵埃污垢歡迎的款式!

坊間不少裝修/吉屋清潔服務並不會為客戶處理吊燈,而莊臣集團專業人員則有豐富吊燈,即使是水晶吊燈、吊扇等我們亦會妥善清潔!

浴室長期有濕氣,而多採用光滑物料例如玻璃鏡面、不鏽鋼、陶瓷等,使用日久非常容易出現頑固的水污、鏽污、霉,有礙觀瞻。

莊臣集團團隊會使用專業蒸氣機蒸洗,溶解污垢同時消毒殺菌,並以植物性的SmellGREEN® 純天然消毒液清理乾淨。

地板、地腳線、門框等表面都容易沾上污漬,例如拖鞋痕跡、膠紙/膠水痕跡、傢俱碰撞痕跡等等。

莊臣集團可以使用刮、抹的方式,配合SmellGREEN® 純天然消毒液清除這些老舊痕跡,即使沒有裝修換走都能煥然一新!

隨時揚起任何一幅窗簾,如果光線充足,您會立即見到極多粒子隨風飄散,其藏污納垢能力可見一斑。

相信無人希望接觸前任戶主留低的皮屑、皮脂、塵蟎。我們會使用UV-C紫外光機徹底消毒滅蟎,然後用專業吸塵機、蒸洗機進行深層清潔,清除所有致敏原,讓您安心入住。

除了窗簾,「上一手」留低的細菌、病毒、霉菌,最容易就是藏匿在冷氣機的內部

冷凍面長期有濕氣,是微生物的溫床,吉屋入伙當然要做個深層清潔消毒,再噴上12個月抗菌防霉塗層,就不怕冷氣散發霉味。

裝修/吉屋清潔服務效果

其他相關附加服務

新裝修除VOC (甲醛) 服務

  • RAE® VOC 監測器測量室內及家具總揮發性有機化合物 (TVOC) 的數值
  • RAE® 甲醛監測器測量室內及家具甲醛 (HCHO) 的數值
  • 軸流風機通風組件清洗室內空氣 (換氣)
  • Miele 過敏吸塵機清潔木家具及布質家具
  • SafePRO® 甲醛 (VOC) 及臭味清除劑在空間霧化噴灑,分解並帶走VOC
了解更多服務詳情
滅白蟻/白蟻防治
冷氣深層清潔、消毒