裝修公司、家務助理、DIY,定係專業服務好?睇完就識揀!

裝修預防「中伏」,係一種學問,而裝修後清潔「防伏」都唔例外。

顧客查詢裝修清潔服務時,最常問既就係:「我自己清潔或者搵家務助理,同專業服務有咩分別?」

咁究竟有咩分別?以下為您逐一剖析! 

裝修公司、家務助理的「普通清潔」?

裝修清潔頭號「中伏」位,就是誤以為裝修公司會「全包」處理善後工作。其實一般裝修工程並不包括清潔服務,部份工程公司報價時會加上「普通清潔」選項,一般只包括大型垃圾棄置,同有限度處理膠漬、油漆污漬等。頑固污漬例如英泥漬,就未必會幫你處理。

家務助理更加缺少適當用具、溶劑,就算肯幫你清,都未必清得好!

燈槽、窗外玻璃,分分鐘「唔包」!

很多顧客都不知道,一般清潔服務是不包括抹燈及抹窗外玻璃的,當中牽涉責任保障問題。當然,專業服務就係經驗取勝,唔怕處理易碎易爛的物件,可以為您安全、仔細地處理這些灰塵黑點!

工欲善其事,普通 vs 專業工具

裝修後屋企最多係咩呀?係塵呀!普通清潔服務一般會使用雞毛掃、掃把等等清理灰塵,然後再抹乾淨,但其實灰塵多數肉眼看不見,揚起後又會飄散到不同角落,唔容易處理,而且會引起過敏,所以裝修清解最重要一環係吸塵

不是每一部吸塵機都同樣有效,吸塵機要用美國HEPA 規格濾網,就能把超過 99.7% 0.3 微米(μm)以上的懸浮微粒過濾,並有效過濾細菌。

成屋都新野,千其咪刮花!

新居,當然想所有新家具都真正新淨,近乎完美!

不鏽鋼、雲石、磁磚、玻璃等等光滑表面,普通清潔可能使用化學/酸性清潔劑處理,導致有輕微花痕,或者稍微失去光澤,有時用錯清潔劑或者工具,初頭可能唔係好覺,但會發覺好快表面就出現刮痕,原因就係清潔期間處理唔夠完善,專業服務當然會清除各種物料表面正確清潔方法同清潔劑!

莊臣集團就採用加拿大產品SmellGREEN® 純天然消毒液,植物成份百里酚除左殺菌消毒99.99%,仲有特強去污力,同時pH中性,不會損害光滑表面或留下痕跡!

renovation-page-cover

時間就是金錢!

DIY/家務助理清潔,同專業裝修清潔最大分別,除左效果、收費,就係服務時間,普通清潔就係用日常清潔工具,而且工作人員未必有處理裝修後清潔的經驗,效率當然就無「齊架生」的師傅咁快捷啦。

咁究竟點先叫專業?去片:

立即查詢及預約
更多服務詳情

Tel: 2481 3988 | WhatsApp: 5412 3517

石屎污垢、批盪、灰塵、英泥、溶劑、油漆、木屑、膠水/膠紙、水污、鏽漬等等都是裝修後常見污漬,而且散布在難以發現的角落中,一般較難發現,入伙後無端出現鼻水、頭痛等過敏反應先知道「出事」!

等莊臣集團裝修清潔團隊,一次為您解決問題!

服務特色

  • 使用純天然、無毒性清潔劑
  • 專業級過敏吸塵機,徹底清除微細粒子及灰塵
  • 豐富經驗,細心全面,為您跟進所有容易忽略之角落及難纏污垢
  • 安全環保,清潔後即住,遠離過敏症,保障小童、寵物健康
  • 可添加除甲醛服務,天然溶劑分解VOC,更加安全
立即查詢及預約
更多服務詳情

Tel: 2481 3988 | WhatsApp: 5412 3517

服務成果對比

立即查詢及預約
更多服務詳情

其他相關附加服務

新裝修除VOC (甲醛) 服務

  • RAE® VOC 監測器測量室內及家具總揮發性有機化合物 (TVOC) 的數值
  • RAE® 甲醛監測器測量室內及家具甲醛 (HCHO) 的數值
  • 軸流風機通風組件清洗室內空氣 (換氣)
  • Miele 過敏吸塵機清潔木家具及布質家具
  • SafePRO® 甲醛 (VOC) 及臭味清除劑在空間霧化噴灑,分解並帶走VOC
了解更多服務詳情
更多服務詳情
滅白蟻/白蟻防治
冷氣深層清潔、消毒